FeyzaBozan doktorlar ebeler ve hemşireler gerçekten çok çok iyi. Tek sıkıntı personel çok az yani tek ebe oluyor bir sürü doğum yapacak kişi var biraz o sıkıntı olabiliyor. Bebek hemşireleri falan da çok iyi. Hülya ebe ve cavide ebeyi biliyorum ikisi de çok tatlı çok destek. Doktor olarak da bahar hn ve şeyma hn tanıyorum ikisi de çok iyi.şeyma hanımda muayenelerde biraz fazla sıra beklenebilir. Hastane de temiz iyi bence tercih edilebilir eğer hemşire mesela bişe getirmeye gidip bir saat gelmediğinde sıkıntı yapmayacaksanız😀 ama mutlaka getiriyor yani havada kalmıyor da gerçekten az sayıda personel var yetişemiyorlar. Ben memnun kaldım yine de