Ayse254 yok ben kullanmadim ilk dozda 31 haftaliktim. Ikinci dozumuda daha dun yani 34 haftalikken oldum. Ilkinde hic agrim sizim olmadi hicbirsey kullanmaya gerek duymadim. Ama ikinci dozda bebegim sürekli kendi kasti kasilmalarim coktu bugün kontrole gittim normal mi diye hersey normaldi doktor yine birsey onermedi. Sizinde aklinizda bulunsun aşı olduktan sonra sıvı tüketimini artirin bol su icin