Etrafında sezaryan olanları gördüğüm kadarıyla ve bende sezaryanla doğum yaptım anlattıkları gibi kötü değil anestezinin etkisi geçene kadar yatakta bekledim öylece etkisi geçtiği gibi üstümü giydirdiler desteksiz yürüdüm ilk ayağa kalkmak çok korkuttu beni dikişlerime birşey olur sandım yavaş yavaş yürüdüm kendimi zorlamadjm onun harici ağrım oldukça ağrı kesici iğne istedim gelip yaptılar kişiye göre değişiyor ama ben bir sıkıntı yaşamadım