Nesli37 Yarin detayli ultrasona girecegim biraz stresliyim ikili testim temiz cikti 17nci haftada gittim perinatolaga bi sorun yoktu ama insan korkuyor yinede bebegim iyi mi diye 😪detayli ultrasona girenler yazabilirmi nelere bakiliyor
Ser_ Nesli37 ben geçen hafta yaptırdım şuan tam 22 haftalık olduk canım. Valla herşeye bakıyorlar aslında baya da uzun sürdü benimki tekrar tekrar herşeye baktılar. Tabi bebeğin sol böbreğinde büyüme çıktı bizim cinsiyette erkek yani bakalım inşallah geçer ama hiç korkmayın kalbinizi ferah tutun siz🥰
Deletedmom72727 Nesli37 Allah’ın izniyle herşey güzel olacak içini ferah tut söylemesi kolay yapması zor olsada 😊 bütün organlara damarlarına herşeye bakıyorlar beyninden ense kalınlığında dudak burun hepsine bakılıyor
OOzge25 Nesli37 20+1 de girmiştim 🤗 küçük diline kadar söylüyor. Hatta gözünde katarakt yok dedi. Ona kadar bakıyolar yani şaşırmıştım 😂 tüm organlara ayrıntısıyla bakılıyor.
Nihanus Ser_ bizdede öyle çıkmıştı oğlumda 18 aylık şimdi doğumdan sonra ultrason yaptırdık düzelmişti
Ser_ MerveNur- gerçekten bir çoğunun öyle olduğunu bende duydum 🙈 inşallah geriler daha da büyümez 21 haftada 6.02 mm di tabii 4 mm altında olması gerekmiş. Sizin kaç çıkmıştı🥰
MerveNur- Nesli37 valla hep erkeklerde görülüyor bizim minikte de çıktı detaylıda umarım geriler 😊 sizde hiçbi sorun çıkmadan güzel haberler alırsınız inşallah 😍
Ser_ MerveNur- böyle böbrek genişlemesi falan olunca doktor kromozomsal anomali diye adlandırılabiliyor vs dedi ama ikili test temiz çıkmıştı bizimde inşallah büyümez daha da ve geriler canım
MerveNur- Ser_ biz ikili falan yapmadık ama doktor o tarz bi şey demedi başka hiç Bi bulgu olmadığı için. Su miktarı falan da down sendromu riskini artırıyormuş sanırım😊