Seval1ecrin 35 haftaliğiz oğluşumla ilk aydan beri kansızlık sorunu yaşıyorum 3 kez kan serumu takıldı ve buna rağmen 3 lerden 9 Lara zor çıktı değerim sürekli ilaç icmeme rağmen varmı benim gibi bu sorunu yaşayan hanımlar paylaşırmisiniz
Ozlemmpapatyaa Seval1ecrin tam hemogram sayımı istendi yani tam kan sayımı cogu şey kötü cıkmış gözüküyor yani kırmızı işaretli bakıcam bakalım nolucak pazartesi gel dedi pazartesi öğrenmeye gidicem 🥺
Serpil-Harun21 Seval1ecrin benimkisinde yedi ilk günden beri Dozu artırılarak Demir ilacımı kullanıyorum ama fayda etmiyor b12iğnesi iğnesi kullanıyorum hiçbir vitaminim ypk gören sanır birşey yiyip içmiyorum düzelme olmuyor sanırım hamilelikten önce önlem alıp yükseltmeliydik