Kızlar doktora gittim hiç bir sorunum yok . Folik asitte kullanıyorum . Maalesef yumurtlama günümü geçen ay kaçırdım . Bu ay ovulasyon testi aldım ve günümü bekliyorum . Allah’ın izniyle inşallah tutar diye dua ediyorum fakat şunu yaparsan çok iyi olur dediğiniz var mı ? Daha kolay olur dediğiniz ?