Merhaba hanımlar bu hafta içi randevu alarak gebelik takibi için şehir hastanesine gittim doktorum kan tahlili vs. İstedi sonuçlar için 1 hafta sonra gel dedi fakat randevu bulamıyorum gidenler var ise yardımcı olabilirmi direk gitsem gösterebilir miyim yada oradaki sekreterlerden normal sıra alınıyor mu muayene sonuç için