Kızlar yarın 6 yıl evlilik yıl dönümümüz biseyler yapsam sofra kursam diyorum sonra boşver boşuna yorma kendini diyorum cunku 6 sene boyunca hic kutlamadik maddi sıkıntıdan kaynaklı hep birtek geçen sene ben biseyler yapıyım dedim artık yemekler filan yaptim sofra kurdum mum ışığında ama eşim yemeğe telefonunun ışığını tutup oyle yemek dedi karanlıkta yemek yiyomusuz gormuyomus bi sure sonra açtım ışığı sinirlendim günüm mahvolmuştu şimdi yine düşünüyorum salak gibi biseyler yapsam yine soframı kursam diye ama bi yandanda boşver diyorum içimden bu zamana kadar böyle geldi böyle gitsin diyorum