Merhaba
Havalimanında x-ray den hamile olduğunu belirterek geçmeyen yada mecburen geçmek zorunda olan varmı ? Yarın uçağa bineceğim göbeğim az var ama çok belli değil arada avm de unutup geçiyorum ama belge olmadan söylesem yine de geçmek zorunda mıyım? Bilginizi var mı?