Yenianneadayii Kizlar 34 haftaligim kilosu 2.300 çıktı doktor az kilo almış dedi internetten baktığımda normal yazıyor :( birde kafası biraz daha aşağı inmiş mümkün olduğunca yat dedi başına gelen erken doğuran varmı böyle kilo aldırmam lazım bebeğime :((
Fadikb Yenianneadayii 34 haftalıkken 2500 gramdı kızım 🥰 doktorum haftasıyla uyumlu demişti. Sizinkide az değil bence kafanıza takmayın kilodan çok sağlıkla dünyaya gelmesi önemli 🥰
Duygushn1 Yenianneadayii benimkide 2450 çıktı doktorum kilosu çok iyi dedi. Bakın diğer arladaslarla da hep ortalama aynı kilolar. Moralinizi bozmayın sağlıklı beslenmeye devam edin
Elif1608 Hafta ve kilomuz sizinle aynı ama benim doktorum çok çok iyi dedi kilosu, benim de baş aşağı dedi ama erken doğum olur demedi 🙄 bence hiç canınızı sıkmayın oluruna bırakın, kilo değil sağlıklı gelmesi çok çok önemli ☺️