-Arya- Kızlar 33+0 hamileyim ama bebek hala dönmedi. Yani doğum pozisyonu almıyor. Doktorum 32den sonra dönmesi zor ama dönebilir de dedi, dönmezse direk sezaryen zaten. Sizce döner mi?
EbrarLinaBebek -Arya- ben hiç kasık ağrısı felan çekmediğim için bebeğin döndüğü hafta kasık ağrısı vajinaya zonklama gibi şeyler hissettim zaten kontrolde doktor bebek dönmüş diyince kasık ağrılarımın sebebinin bebeğimin dönmesine bağlamıştım
sema81 -Arya- dönerken hissetmedim fakat bir değişiklik olduğunu hissettim mide yanmam geçti😊aşağıda baskı arttı sürekli idrar ihtiyacı oldu
yazelinannesi -Arya- evet hissediliyor ben hissettim çok midem bulandı çok kötü kusmuştum o zman başı dönmüş
-Arya- Kaderx Darısı bana ya. Bende doktoruma yapmam gereken hareket var mı dedim, hayır işe yaramaz dedi😏
Akademisyen_anne 37 yi bitiriyoruz hala dönmedi. Pilates ve yürüyüşüme de özen gösteriyorum aslında ama doktorumun dediğine göre doğum başladığında dahi dönmemiş olabilir dedi. Yani bebeğin dönmesi doğumun yaklaştığı anlamına gelmiyormuş.
busra5501 -Arya- canım ben sezeryan düşünüyorum ama doktorum bunu bilmediği ve bebek ters olduğu için bana haraket gösterdi. Popo altına yüksek yastık bacaklar ve kafa yastıksız alçak olacak on beş dakika böyle dur her gün ağrın olunca bırak dedi. Bide halıya yastıksız uzan bacaklarını koltuga koy yada plates topu kullan bunlar dönmesini sağlar dedi.
-Arya- Papatyam02 Hayır erken değil bence. Çünkü benim doktorum 32 den sonra yeri daralır zor döner falan demişti
sema81 -Arya- döner sıkma canını demekki vakti gelmedi doğum başladığında bile dönme ihtimali var doktorum öyle söylemişti