Esrakin papatya56 Aliyorsun cnm 232 tl aldim 1 hsfta once sut parasi ekstra 41 kart alıyorsun ekstra dogum parasi 300 yl basvuruu uap kaymakamliktan
papatya56 fuunda_3 Yok canım kullanmıyorum şekerim ilk 95 sonra 108 cıktı diyet yaptım düştü yediklerıme dıkkat ediyorum
fuunda_3 papatya56 nasıl besleniyorsunuz mesela nelerle düştü bende de var da neler çıkardınız mesela
papatya56 fuunda_3 Çikolata tatlı makarna pilav hamur işi yemıyorum meyvelerden doktorumun dediklerini yiyorum sebze yemeği bulgur tavuk balık et köfte nohut yiyorum elimden geldikçe şekerli yiyecekler tüketmiyorum beyaz ekmek yerıne buğday ekmeği yiyorum
fuunda_3 papatya56 hmm tesekkur ederim ben de dikkat etmeye çalışayım rabbim evlatlarımıza sağ salim kavuşmamız nasip etsin 🤲
Zehraspl Zeyzeynoo 20 tl icin ugrasamam sut zaren alms basini gidiyo 2 sise sut icin degmez bence benim nacizane fikrim keske belediyeler daha fazla yatirsa sut parasinida cokca alsak
Zeyzeynoo papatya56 değmez tabi dalga geçer gibi Allah’a hamdolsun alışveriş yaparken süt alıyoruz zaten 🤲🏻