Deletedmom_289 Kızlar bugün biontech birinci dozumu oldum 17 haftalığım ama kolum inanılmaz agrıyor ve az önce de istifra ettim sizce aşının yan etkisi mi sizde nasıl geçti süreç 😔çok korkuyorum
Mavi34 Deletedmom_289 bugün bende ilk doz oldum kolumda bir ağırlık var burnumda su akıntısı var ve aşıdan mi bilmem mide bulantı var
mlksnl Deletedmom_289 hiç korkma canım. Bende ptesi günü oldum biontech ilk dozu. 2 gün kolum ağrıdı sadece oda çok normal 🤗