Ekinff Kzncbsra 18 de hissetmeye başlarsınız. Suyun içindeki baloncuklar gibi , pır pır bir his sonra giderek daha da hissetmeye başlıcaksınız bağırsak hareketlerinizden tamamen ayırt edebilcek hale geliceksiniz ☺️
MerveNur- Kzncbsra kendinizi 20lere hazırlayın beklentiye girip korkmamak için çünkü bu aralar hissedeceğinizi bildiğiniz için insan her gün niye hala başlamadı diyip korkuyor 😊 ben 19+5te hissettim
Kzncbsra hellobaby0 karnıma baktığımda kalp gibi atiyor ama intednete baktigimda bebegin hareketledi tifresimi sonucunda oluyor diyordu ne kadar dogru bilemedim😊
Ekinff autumn ilk gebeliği olmayanlar 16.haftadan sonra hissetmeye başlıyorlar. Doktorum ilk gebeliklerde 18. Hafta demişti ondan öncekilerin bagırsak hareketi olduğunu söylemişti.
MerveNur- Kzncbsra ya bilirim ben hissedemediğimden dayanamayıp sağlık ocağına gitmiştim kalbini dinlemeye 🤭 ama hemen o günlerde pıt pıt baloncuk patlamaya başladı karnımın aşağılarında😊 sizin de biran evvel o günleriniz gelir inşallah🤲😊
sinemcansenturk Kzncbsra 18 olduk ufak ufak baloncuk patlaması gibi yada kelebeğin kanatlarını çırpması gibi hissettim bu gün çok tuhaf bir şey en kısa zamanda hissedersiniz annenin fiziksel durumuna göre de fark ediyor 21-22de hisseden de çok acele etmeyin derim 🤗