Bugün cildiyeye gittim meğer uyuz olmuşum resmen kimseyle muhatap olmadığım halde nasıl uyuz olmayı başardım bilmiyorum kükürtlü krem falan yazdı inşallh geçer 🙏 çoğu kişi
Uyuzun çok uzun sürede geçtiğini söylüyor doğumada az kaldı nasıl olacak bilmiyorum