Tugce-dh teşekkür ederim.olmamıştım çok şükür çok güzel atlattım 2 3 gün cok az halsizlik ve ates yaşadım sadece bi ara tat koku gitti sonra geri geldi. Ben oldu bitti sağlıklı beslenmeyi çok önemserim ve meyveye çok düşkünüm.doktorum da bu süreçte bol meyve ve su önermişti zaten. Beslenmeye borçluyum hafif atlatmamı diyebilirim.