Kara96 değilsin rahat ol bende hergün kendimi yiyordum niye doğmuyor niye doğmuyor bende mi sıkıntı falan kafayı yemek üzereydim nerdeyse psikolojik destek almayı düşündüm ama iki gündür düşünmüyorum kendime ve bebeğimize eziyet bu sadace bekliycez. Elbet çıkacak ordan ☀️🤱