06052022 12 haftalık hamileyim doktorum ikili tarama testi haftasına girdik dedi. Sizce yaptırmalı mıyım? Ailem yaptırma diyor hamilelik dönemin stresli geçmesin diyorlar. Sonuçta nolursa olsun benim bebeğim kucağıma almak istiyorum.
Gzmduru 06052022 Aileni dinleme sen öyle şey mi olur sen hamilelikte stresse girme çocuğunda nolduğu ne gibi sağlık sorunları olduğu bilme allah korusun kucağına aldığında artık ailen yanında olur ya doğduktan sonra sıkıntı yaşarsan sen doktorun ne diyosa onu yap adamlar boşuna okumamiş deme canım 🤔
lina1233 06052022 en azından hazırlıklı oluyorsun. Bence yaptır. Bende tereddüt etmiştim ama bebeğimin sağlıklı olup olmadığını da bilmek rahatlatmıştı beni ve eşimi. Kan vericeksin zaten bişi yapmıcaklar uzun sürmüyor. En az on on beş dakikada ultrasonda doktorun ölçüm yapıp incelemeye alıyor bebeği.
erdem_agah 06052022 turkiyede yaptırmıştım. İkiliyi. Ama doktorlar sadece detayliyi kesin yaptirim diyor onun dışındakiler bilmiyorum gerekli olmayabilir. Ben bugün 3. Ay kontrolüne gittim doktor birsey yapmadı kontrol etti bir dahakinde detayli olacakmisim. Demekki cok da gerekli degilmis.