minnakkuzumm bende lekenme olmadi ama ilk gebelıgım sezeryandı sol tarfda ani agrılarım oluyo hala daha devam ediyo 28+4 olduk muhtemelen senın yerleşme kanamasıdır canım korkma agrılar normal çünkü tek gebelıge göre daha agrı oluyor ıkızlerde bide karında gerilme oluyor rahim buyudıgu içinde oluyor