Bezelye_2 Selam, doktor kontrolünde bir kaç şikayetim vardı anlattığım da hem bu ilacı hemde doğum geçiktirici iğne verdi. Bundan kullanan oldu mu?
Bezelye_2 Dilekleklek enfeksiyon var demedi hiç ama 🤔 vajinal ilaç hiç almadım ağrı kaşıntı VS. Oluyor diyenler vardı sizde bir durum oldu mu?
Dilekleklek Bezelye_2 yok kokulu akintim vardi sadece gebelikten once de vardi kullanmistim gebelikte de devam edince kullandim ha gecmedi zıkkım o ayri mesele 😁