Haviii Selam hanimlar ,36 haftadayim hamileligimin, Erken dogum riski var,sürekli yatiyorum dikkatli olmam gerek Dün kocaman bir ucuk cikti Dudagimda... Ne yapsam etsemde cabucak gecer ?? Dogumdan sonra yavrumu öpemem bu halde-ve bunu düsündükce gözlerim doluyor 😫😞
Kkaplan Haviii benimde çıktı hamilelikte herşey kullanamadığımız için doktoruma sordum Arsival krem dedi 1 gün içinde kabuk tuttu 2. Gün geçti