Sybabyss herşey allahtan dua edin bol bol bişey olmaz kötüyü düşünmemek en güzeli 😂 başlayın bence ben cok bekledim cok derken 20.haftamda basladım yani. Kıyafetlere cok para gidiyor, kozmetiğe, bakım ürünlerine, bebeğin arac gerecleri derken ben üc hafta kıyafet alısverisi yaptım üst üste toplu sekilde, bu üc gündür arac gereclerini alıyorum hastane cıkısı filan derken bitmiyor.. ve o kadar para gidiyorki anlatamam 🙈 kıyafetten baslayın ve abartmadan bitirin kıyafet isini derim ben ve de cok yenidogan almayın