SncrMerve Kızlar puset var yeterli olur mu ayrıyetten ana kucağı almaya gerek var mı sizce ana dizi de deniyor . Kızım 2 yaşında izin verir mi çocuğun içinde yatmasına diye aklıma takıldı
Seminn SncrMerve bence şart yemek yaparken arkama koyup konuşuyorum ilgileniyorum o sayede yemek yapıyorum banyoya girdiğimde de ona koyuyorum 5 10 dk da olsa oyalıyor ama küçük kızınız varmış bilemedim kendi de oturmak isteyebiilir😃
Nessliihhaann Şahsi fikrim ana kucağı bence şart değil. Onun yerine reflü yatağı alın heryere taşıyıp koyabiliyorsunuz. Bide anakucaklarını bebeklerim sevip sevmeyeceği de belirsiz. Sürekli sallanmak isticek bebek onu da unutmayın
SncrMerve Seminn ya birincide elektrkli salıncağı vardı onu sattık şimdi ikinciye de elektrikli almayı gerek görmedim bide fiyatlar acayip uçmuş bilemedim ki kızım da üstüne çıkar diye korkuyorum
poncikveannesii denizinnannesi Yani sizde Allah aşkına herşeye eskiden o mu vardı diyeceksek hiçbir şey almıyalım lütfen bu düşünceden çıkın hiç neslinden ben nesline geçiyoruz çocuklarmzdan değerli değil
Derin0712 SncrMerve ebebekte 200 tlye var baya saglam bnm 7 yasindKi oturdu ustune 3 yasindaki kullaniyor halen saglam kalin demirli olan
Seminn SncrMerve aynen bende o sebeple almadım elektrikli.kış bebeğiyse puset alın o zaman ondan bişey olacağını sanmıyorum 🤗