Aysehsdmr 01rebirth gittim canım bugün keseyi göremedik ama 15 gün sonra bidaha gidicem inşallah. Beta değerin 6000 olunca kese görünür bebek de görünür galiba .
01rebirth Aysehsdmr benim erken tutmuş sanırım geçen hafta cuma baktırdım 1300 dü perşembe de doktora gidecem, ilk gebeliğimde düşükle sonuçlandı benim korku içindeyim korkuyorum doktora gidip, kese felan görülmezse stres yapmaya😞