Cicekk
Yüzyıl hastanesinde Hale hanım, Medical parkta Bahar hanım, Ersoy hastanesinde Ayşegül hanım, Adatıpta Neslihan ve Yeliz hanım iyi diyorlar.. Ama önemli olan buralarda doğum yapan bayanların söyleyecekleri.. Doğumda bu doktorlar nasıldı? Doğum sonrası ilgi alaka nasıldı? Odalar nasıldı? Düsüncelerinizi paylasir mısınız?