Mickey1995 şuamki fiyatını bilmiyorum ama ben aldığımda 800civarıydı ebebekten almıştım gayet memnun kaldık tekerlekleri biraz büyük ama rahat hareket imkanı sağlıyor ben baya kullandım rahat bir araba sürümü kolay kaldırması kolay aşırı ağır bi araba değil otobüse falan binerken de rahat biraz geniş tabi ama normal bence alt kısımda sepetine çantam sığıyodu pazar falan yaptım hep bana mısın demedi valla o sepet nerdeyse 20kilo artı bebeği taşıyodu şuanda sapasağlam daha şimdi kızıma kullanıcam nasip olursa