Eşim 10 gündür coviddi tamamen izole olduğu halde 5. Günü iki yaşında kızıma bulaştı. // 26 haftalık gebeyim bu arada// Üç gündür de ben öksürüyorum. Kızım üç gün ateşlendi biraz da burnu aktı sadece. Ben de yaklaşık 6 hafta önce Biontech ilk dozumu oldum. Dün de tat koku tamamen gitti. Kızım da ben de pozitifiz şuan. Sürekli besleniyorum su içiyorum . Ağrım sızım yok ateşim de yok ara ara halsizlik oluyor ve ara ara öksürük. Bir hafta önce de sırtımda bi soğukluk vardı buz koymuş gibi. Bazı doktorlar seninki tahmini 6-7 günlük dedi aşı dan dolayı hafif geçiriyorsun dediler. Ben yine de korkuyorum hiç ağrım olmadı hala da öyle. Covid geçirenler yazabilir mi 😔