Oznurrrrrr valla benimde 1830 gr doğdu ama bir kilo almaya başladı her ay düzenli şekilde 3-4 ayda aylıklarını yakaladı hatta suan 19 aylık 14 kilo olduk maşaAllah kücük doğan bebekler daha güzel toparlıyor anne sütü alıyordu ben hızlı toparlasın diye gece gündüz ilk 4 ay 2saatte bir emziriyordum