elifclkk AnneBebek0 ya benim gittiğim doktorlar kendine güvenmiyor herhalde özele de gittim devlete de hiç olumlu konuşmuyorlar senin bebeğin de 4 kilo olur o zaman doğana kadar
mutlugebeee elifclkk 4 kilo biraz risk, doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin normalde kanala sıkışıp vakumla çekilme ihtimalini düşünüyorlar ve çokta haklılar korkmakta. Sezaryen sağlıklı olucaksa sizin öyle yapın bence kendinizi şartlandırmayın
Selenaysss elifclkk hafta içi sancı vardı ama çok düzensizdi ve dört gün bel ağrısı cektim baya hatta nöbetçi doktora gittim sadece ultrason ile muayene etti karında sertleşme yok bu ağrı normal dedi ama suan sancı ağrı bisey kalmadı senin var mı ?
elifclkk Selenaysss ya soyle diyim hafif kasilma seklinde oluyor sancim fakat duzensiz fazla hissedilmiyor dun doktor dogum baslamis dedi ama bi belirti hissetmiyorum
Selenaysss elifclkk bende kasılmalarımın olduğunu söyledim ama cuma günü nstde bisey çıkmadı şimdi ara ara oluyor yine düzensiz bu kasılma dediğimiz bebek kendini topluyor o dimi