mirayveannesiii etsiz çok yedim hamılelık basında canım suan ıstese yerım bır sıkıntı olmadı.Kola da ıcıyorum haftada ıcerdem ıkı uc kere onda da sorun yasamadım acıkcası.Ben bu durumların abartıldıgını dusunuyorum.Benım ust komsum,kokorec de yedi,midye de,cocuklar gayet saglıklı hatta cok zekıler