mucizegebelik6 Nimetttt 13 haftanin sonuna geliyorum cok şükür daha iyiyiz ama kasik agrisi vajinal agrilar batmalar oluyor Buda normalmiş bu haftalar da
Kumsalsmom Nimetttt 14. Haftaya giriş yaptık çok şükür bulantılar falan hâla devam ediyor onun dışında bel ve sırt ağrım oluyordu şuan hafifledi gibi uykudan uyanıyorum gece bende bunlar var sizin nasıl ☺️
Rukenkumsal00 Bende 15 haftalığım şimdiye kadar hiç bi sıkıntım yoktu 2gündür cok fena kasık agrılarım var
Suzanne Yarım saat sonra 15 oluyorum 🙈😂 hiç bi sıkıntım yok Allah’a şükür yalnız biraz temizlik yaparsam ya da yemek yaparsam bir bel ağrısı oluyor ki sanki 30 haftalık hamileyim
Nimetttt Kumsalsmom benimde bulantilarim devam ediyor gece uyuma sorunum da başladı biraz iş yapsam belim çok ağrıyor ama cok sukur ❤💕
Kumsalsmom Nimetttt güzel tatlı anılar olarak kalıcak inşallah bugünler bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alınca herşey geçicek eminim ☺️🙏🏻
Berru Bende 14 haftalık oldum günler saat Lee maalesef geçmiyor.ilk günden beri hep rahatsızım.bu arada ikili test yaptıran varmi