gzdeozss Kızlar bugün 38+2 günlük olduk bugün akşam başladı kasıklarıma böyle bıçak saplanır gibi ağrılar giriyor ama çok uzun sürmüyo ve bebeğiminde hareketlerinde azalma yok hatta 2 gündür çok can yakıcı şekilde hareket ediyo bu kasıklarımdaki batmalar sancı mı acaba ve sancı sırasında doğum zamanı bebek hareketli olur mu nişanım da gelmedi
Tulaytemurxx gzdeozss 35+5 benimde agrilarim oluyor gittin nst bagladi ayak agrisi bunlar dedi 1 parmak aciklik var eve gonderiyim evde cek agrini dedim resmen dogurmak istiyorum biran once
Ceylanarsln gzdeozss bende ayni gundeyim benimde ayni bugun kontrolum vardi sordum artik cok normal bebek cok buyumus acitir henuz sanci degil dedi doktor
isimsizbebekannesii 38+1 im bendede ayni şekilde 2 gündür bebek çok hareketli ve cok canimi acitiyor sag tarafıma doğru ittiriyor karnimi hafif gaz sancisi gibi sancilarim var dünden beri
gzdeozss isimsizbebekannesii benimde öyle ya bizde de soldan çok vuruyo ama sağ tarafada toplanıp sertleşiyor sürekli ve o ağrılar çok alt kısımdan olmaya başladı anlayamıyorum ilk hamileliğim Bi de
gzdeozss Tulaytemurxx ben pazartesi gittim en son kontrole nst de sancım çıkmadı çatı muayenesi de olmuştum açıklıkta yoktu hiç ama bugün böyle olmaya başladı sancı mı bilmiyorum ama. Evde olmanız daha iyi tabiki açılma sancı vs daha rahat olursunz
isimsizbebekannesii midemde bulanıyor gibi oluyor arada degisik iki gündür hayırlısıyla doguralim inşallah
Sevdamcan Bebek rahme yerleşiyor yavaş yavaş..aşağıya iniyor artık o yüzden..hanımlar nişan lekesi gelirse eyer bilinki o günden en fazla 1,2 gün sonra doğum olucak allahım kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Biranneadayiiii Bende bunu merak ediyorum yaa sancı anında bebek hareketli mi oluyor yoksa toplanıyor mu acaba 🤨
Sevdamcan Biranneadayiiii Kaslardan oluşan rahim düzenli aralıklarla kasılır. Karın sertleşir. Kasılmalar arasında rahim gevşer ve yumuşar. Doğum başlayana kadar ve erken doğum aşamalarında bebek oynamaya devam eder.
Sevdamcan Çoğu kişiden duydum geliyor ama yinede bilmiyorum benim ilk gebeliğimde birgün öncesinden akşam lekem geldi bir sonraki akşamda sancım oldu doğuma gittim tam 24 saat geçti lekemle doğumumun arasında
Biranneadayiiii Sevdamcan yani sanciyi çekerken de bebek hareketli olabilir ama ama doğum başladığı an hareket durur mu?🙄
Sevdamcan Valla okadarını doğumda görücez artık oda bebeğe kalmış bence..😁ama haraket etse doğum zor okur kolları falan harajet ederse
MERVEANNEAsel Aynı şekilde benimde bebek sag tarafımda toplanıyor toplandığı zaman kasılmam oluyor sonra cıkıcak gibi vuruyor oynuyor ve rahmimde batma gibi sancılar diyor sabahta belim agrıyordu ve sırtım agrıyordu şimdi hafif rahmimde agrı var 😒 37+2 haftalıgım