Nefesimm gerçi bizim bebeğimize başta erkek dedi doktorumuz bizde bi kaç parça kıyafet aldık sonra 18 haftalıkken kız diyince durduk ayrıntılı ultrasonu da bekleyim orda daha kesin olur dedik orda da bacaklarını açmadı 😂😂onun için bi kez daha kız olduğunu duymayı bekliyoz