Lazerin son 2 seansı kalmıştı, tamamen tüyler bitmiş gibiydi, hamile olduğumu öğrendim. Gitmedim. 13 haftalığım ve eski halime geri döndüm. hormonlardan dolayı sanki hiç lazer yaptırmamış gibiyim şuan. Keşke doğumdan sonra başlasaymışım diyorum. Herkeste aynı olmaz muhtemelen ama şuan gitseniz bile boşa gidebilir yani, zararından bahsetmiyorum bile