Merhabalar, blog kısmında hamilelik dönemi boyunca yapılan tüm testler diye bir yazı okudum. Detaylarına bakınca da içime sıkıntı girmedi değil.
22.haftadayım. İkili test ve detaylı ultrasona girdim sadece. 15 gün sonrada aç karnına kan ve idrar tahlili yapılacagını söyledi doktorum. Bildigim kadarıyla şeker yüklemesi testide var. Onun dışında hangi testler yapılıyor? Bilgilerinizi rica ederim.