Mutlumelike Merhaba anneler 15 haftalık hamileyim bebeğimi 10 12 inci haftalarda hissetmeye başlamıştım ama şu an o kadar hareketini hissedemiyorum az hareket ediyor böyle olan var mı bi hafta sonra gidicem bi sıkıntı yoktur umarım böyle olan var mı bilgi verir misiniz ilk hamileliğim.
Sukranerolkaradag Mutlumelike Ben de ne sorun var dedim😄😄😄 Benim 13de bir vurdu sonra 22de vurdu sonraki tekmeyi. Endişelenecek bir durum yok.
Imraninannesi Mutlumelike ben 20 sen sonra bariz hissetmeye başladım hareketlerini. Fazla korkutma kendini derim zaten hastaneye gidince sorarsin
esrmhmt Canım zaten çok erken burda gördüğüm üzere herkes 20 den sonra hissediyor net bir şekilde ki ben 22 de hissetmiştim öncekilerin bebeğinin hareketi olmayabilir, hamileliğini bunlara çok takılmadan geçirmeye bak 💕🤰
Mutlumelike esrmhmt ister istemez aklına takılıyor canım ilk hamilelik olunca doğru söylüyorsun teşekkür ederim 😊💕
Mutlumelike Gizce bağırsak hareketi olduğunu düşünmüyorum onla ilgili bi sorunum olmadı teşekür ederim
Imraninannesi Sukranerolkaradag sen bir de 30 dan sonra gor tekmelerini😂 37+1 deyim ve gece uyutmuyor sanırsın box yapıyor oglusum😄 bir de bebisi hickirik tuttu mu vay halimize😂😂
Sukranerolkaradag Imraninannesi Dalgalanıyor karnım 😅😅 30dan sonra başladı. Dursa bile hafif bir seste yine başlıyor.
Sukranerolkaradag Mutlumelike Korku oluyor ben korkmuyor muydum sanki sadece o dönemi atlatmış biri olarak seni rahatlatmaya çalışıyorum. 15 erken düzenli hareketler için korkma için rahat olsun.
Mutlumelike Sukranerolkaradag inşallah bizde atlatırız o zamanları sağ salim teşekkür rederim biraz daha bekleyeceğiz o zaman :)