Esrahaliscelik sıkma canını anne karnında gelişmiyorsa en iyisi doğum yapmak dışarda gelişir büyür çünkü anne karnında ölüm riski yükseliyormuş bu durumda doktorum söyledi , benimde gelişimi durdu aynı şekilde 34te alınacaktı doktor 1 hafta daha bekleyelim dedi . İçini ferah tut iyi düşün bende başta aşırı üzüldüm ama karnımızda gelişmiyorsa bebeğimiz için en iyisi doğum