Ayguns Birazdan haftası sizden küçük ama kilosu sizden fazla olanlar yazmaya başlar. Toplum olarak demoralize etmeye bayılıyoruz 👏🏻 Sağlıklı olsun hiç önemli değil bana da bebeğinizin kilosu normal geldi stres yapmayın 🌺
Gamzekvr Haklısınız.🙏🏻 Benim erken doğum riskim olduğu içinde endişeleniyorum açıkçası. Ama önemli olan sağlıklı olması Ayguns
Bezelye_2 Gamzekvr bebeğin kilo ve boy genler den de kaynaklı değişebiliyor. Ayrıca 30 lu haftalardan sonra hızlı Bi kilo alımına giriyorlar. Doktor sıkıntılı bir durum demedi ise içinizi rahat tutun.
Gamzekvr Bende babasida iriyiz,boy ve en olarakta😂 ama bakalim sağlıklı olsunlarda yeterki🙏🏻🙏🏻 Bezelye_2
Aysekrtl Gamzekvr merhaba benim 30+4 ’te 1630 gramda boyu 40 cm demisti doktorum haftasıyla uyumlu demişti seninki de normal bence.😊
Ayguns Gamzekvr olsun korkmayın sanırım bu haftalar ideal kilo bu. Muhakkak toparlayacaktır doğuma kadar 🙏
Bezelye_2 Gamzekvr daha alır bebiş doğuma kadar siz yeme içme dikkat edin. :) ben hem minyon hemde zayıf biriyim eşim iri yapılı 39+4 de doğum yapmıştım 3750 olarak kendi bedenime göre iri bebek demişlerdi. 42 kilo ile hamile kalmıştım 62 ile doğuma gitmiştim.
annesi_ Gamzekvr benimde 30+5 haftalıkken 1500gr 42cm boyu demişti banada az geldi ama doktorum iyi dedi yani öyledir inşallah 🤲🏻