Merhabalar hanımlar. Pazartesi gününe kadar egerki sancım olmaz ise suni sancı ile doğum başlatabileceğini söyledi doktorum. 39+6 yiz bugün. Riske atmayalım diyor. Çok korkuyorum inşallah kendi sancilarim ile sağlıkla doğumum başlar. Benimle aynı durumda olanlar da vardır. Nasılsınız? Kaygı durumunuz nasıl?