MeryemSoylu valla canım benimde ilk gebelik ilki düşük oldu doğuma 19 gün kaldı sezaryan olucak kısmetse bende korkuyorum ama günler xabuk gecsin diye dua ediyorum hamileligin son ayı cok zor gercekten ödemle bacak agrılarıyla başım dertte kolay doğum yok normalde sezaryanda acılı bunu biliyorum o yüzden dayanıcaz biz anneyiz güçlü olmak zorundayız evladımızı kucugımıza alınca hepsi gecer acılar tatlı gelir o yüzden korkmamıza gerek yok diye düşünüp kendimi teselli ediyorum sende korkma 😍😊