Simdi fazla ayakta durduğun zaman yada is yonunden kendine yuklendiginde az bile yapsan misal bi yolculuga cikiyorsun oturarak gidiyorsun karnin kasiliyor ozamanda leke geliyor ama kahve rengi oyle diyorlar.bizde iliskiye iki hafta filan girmedik tehlikemde yoktu ama kokrkmustuk yinede sonra ilerledikce bisey olmaz sandim bide kendini kasiyorsun bisey olurmu diye o yuzden gelirmis ama benimki kipkirmizi kan filan degildi yani cok az cizgi hakindeydi bidahada gelmedi bide gunluk pet koyun belki sizde koyuyorsunuzdur ozman leke daha net belli oluyor