Esrakcy doktor beni ac karinacagirdi, kanima bakti, sonra eve gonderip. kahvalti yaptirdi, 1 saat sonra tokluk degerine bakti ikisi de yuksek cikinca onraki gun, yine ac karina degerime bakti, gazoz gibi bisi icirip 1 saat ve 2. Saat kan sekerimi olctuler. Nitekim diyabet cikti, siki bir diyet uyguladim ve bu surecte hic kilo almadim. Yani bebegim kilo alirken ben zayifliyordum. Cok sukur bebegimde de bende de sorun cikmadi. Genelikten sonra gecti seker. Simdi 2. Gebeligim ve cok merak ediyorum gene cikacak mi? Ama simdiden yediklerine dikkat ediyorum. Korkulacak bisi yok, anlatildigi gibi abartili ve korkulu bisi degil. Diyanet oldugu halde bilmezsen ve dikkat etmezsen zarari olur bebegine.