EsMamm Walla benim de tek isteğim bi kızımın olması ve adını sevda koymam rahmetli annemin ismi benim için yeri çok farklı ve değerli
Tugbaatkn Busuu1 Bende alya dusunuyorum insallah allah nasip etsin bizede o gunleri daha 22 haftaligiz
Ay_parcasi Zeynep , gülfem , Gülderen , güldehan kızım olsa bunlardan birini koyacakdim ama oğlum olacak 😀manaları güzel olan isim tercih edin 👍
Yeliz2134 Fatma1998 bende eşime diyorum buse ,nehir ,ada, iramk, mira ,diyorum bana sen çok tik tok izliyosun diyor beğenmiyor daha çok Kürtçe isimlerden yola çıkıyor
gltm seyy06 ay niye benim adım anlamsızdı öyle koymuşlar 2 sene oluyor değiştirdim adımı Gülce koydum adımı söyleyemiyorlardı isim uyduralım güler yüzlüsün adın gülce olsun dediler bi kaç sene öyle dediler sonra değiştim gülce koydum adımı😄hem cok yaygın değil herkeste yok bence güzell
uzlet Rabia_buyuk Ben Mihra diyorum eşim Asel diyor ikimizde birbirimizin dediğini beğenmiyoruz pek 😂