Anneyim yarıyor cok guzel suttunu arttryor benım cok az sutüm wardı seZeryan olmustum o yuzden bebegım sarılık oldu yogun bakımda yattı sonradan yazdılar o ılacı 😣 Sen hemen yazdır kullanmaya basla malt ıcecegıde al Lactamıl dıe bır süt war anneler ıcın eczanede ondanda al ben hepsınden kullanıyorm suan 😅 Ama sen tabı sadece ılacı kullanabılırsın Cok ıse yarıyor gunde ıkı bucuk lıtre su ıc ertesı gun weya aksama anında sutun gelıyor su cok ıse yarıyor benım bebegım yogun bakımda yatarken her uc satte bır emzırmeye gırıyorduk sutum cok az oldugu ıcın hıc doymuyodu mama weryolardı sonra ben maydonoz aldım dereotu aldım ekmegımın arasına koydum lımonda sıktım bır kac saat sonra o sutum nasıl fıskırdı bılıyomusun aklında olsun hep bunlar ınsallah yardımcı olabılmıstırım ☺️☺️