Emirinannesi03 Merhaba hayırlı akşamlar arkadaslar bugün kontrlm vardı doktor suyumun fazla oldugunu erken doğum riski olduğunu söyledi boyle bişey yaşayan var mı ne yapabilirim 36 haftaligim bebeğimin kilosu 2 800 dedi şeker testim normal çıktı
Selver07 Bana 29. Haftada söyledi 3 haftadır diyetteyim bence sizin gayet iyi o haftada olmanız korkmayın bence erken doğsa bile bebek küvezde kalmaz benim ilk hamilelikte kızım 2685 gram dolmuştu ertesi gün çıkmıştık