Dilekcnkn mavi_kus Hayır değil ama ben aldım 😂 nedenini bilmiyorum ikinci el alıcaktım iki siparişimde bir şekilde iptal oldu inat ettim gidip sıfır aldım 🤷♀️
sedaa_aa mavi_kus çok gerekli değil ayrı bir çöp kullanabilirsiniz onun İçin. Ben aldım 8 aydır kullanıyorum çok memnunum. Hiç koku yapmıyor. Benim en çok sevdiğim nokta özelikle ilk bir ay gece de altını değiştirmek gerekiyor üstün başın müsait olmayabiliyor kapıya ya da balkona çıkmak yerine odada hemen atıyorum çöpe. Bizim Apartmanda akşam çöpler alınana kadar kakalı bezler koku yapıyor o yüzden memnunum ama şart mi değil
balbebek412 mavi_kus elbette ki olmasa da olur, cok da gerekli degil ama guzel bisi, ben cok memnunum sahsen. Fakat cok pahhali, cok poseti de cok pahhali, gittikce de artiyor fiyatlar.
mavi_kus sedaa_aa bugün bi arkadaşım önerdi ilk kez duydum ben bi yandan mantıklı geldi bi yandan gerekli mi bilemedim
sedaa_aa mavi_kus o olmadan da idare edilir tabiki ama dddiğim gibi ben memnunum evime gelen bebeksiz misafirlerden kendi banyolarına almak isteyen bile oldu koku vs yapmadığı poşet değişimi kolay olduğu İçin