Ebusss1 bu ara herkes de diş ağrısı var neden ki ya yediklerimiz içtiklerimizden mi acaba benimde ağrıyor 34+2 haftalığım ama benim başından beri ara ara oluyor alıştım artık bazen çok canım acıyor ama parol dan başkasını kullanamıyoruz ha bide sağlık ocağı yada dişçi 1 g lık antibiyotik veriyor