Merve5561 cnm bende 37+2 yim günde binlerce kez sancılanıyorum ama hemen kesiliyor ne nişan ne de başka brişey var karnım kaskatı hareket edemiyorum hareketleri canımı yakıyor ve alt tarafta baskı var çok Perşembe gideceğim Altan muayene yapacak bu hafta gittim nst güzel dedi ilk doğumum 38+3 de oldu nst ve alttan muayeneye göre suni verebilirim dedi hazırlıklı gel dedi 🥰🥰 dualarında unutma hepimiz sağlıkla alalım gripte oldum 🥺