Prens1prenses2 bende öyleydim test yaptırdık eşimle pozitif çıktı ilk 2 gün parol kullandım sadece sonra baktım olmuyo doktoru aradım kan sulandırıcı, vitamin, burun spreyi antibiyotik ve bulantı hapı almamı söyledi onları kullandım faydalı olduğunu düşünüyorum şuan daha iyi hissediyorum kendimi ama hala koku ve tat yok