Noname123 Aycaaa571 çatınız uygunsa tabi ki normal yapabilirsiniz bunu konuşmak için çok erken benim doktorum bile çatımı görmeden net konuşmuyor 😇 hakkınızda hayırlısı olsun 🐣🥰sağlıkla alın bebeğinizi kucağınızada gerisi hiç mühim değil ☺️👼🏼
Aycaaa571 Noname123 tabi teşekkür ederim inşallah çatı muayenesi yapılmadı daha erken ama pozisyon olarak bebek iyiymiş
minikane21 Aycaaa571 29da 1300 du şimdi herhalde 1800 falandır 32 haftalığım daha kontrole gitmedim sizin genetik olabilir kilosu cok cunku. ben 48 ile gebe kaldim zaten minyonum
Birmucizeannesiii Aycaaa571 bende ikizlere 32 haftalık gebeyim dün gittim doktora 32+0da biri 2.080 diğeri 1885 grm dı